Europsko ekipno prvenstvo za djecu i mlade 2018/2019. – 1. kolo

Meč UK – Hrvatska je nakon 5 zanimljivih i poučnih partija završio rezultatom 3-2 za Ujedinjeno Kraljevstvo.

Iako je reprezentacija čiju okosnicu – ipak to moramo reći – čine naturalizirani Kinezi, na raspolaganju imala jakog 3. dana za prvu ploču, te 1. dana i 3. kyua za kategoriju do 12 godina (!), dogovor je bio da meč bude nešto ravnopravniji.

Tako je Daniel Chun-Yang (1d) umjesto na 4. ploči igrao na 1. ploči (U20) protiv Mirte u četvrtak navečer. Iz “razgovora” vođenog uz partiju može se vidjeti da je u nekom trenutku u otvaranju Mirta kliknula na krivo sjecište. Njezin mladi protivnik nije htio poslušati savjet svog trenera da joj omogući vraćanje poteza. Pouka je to za naše početnike: baš kao što se i u partiji uživo treba razmisliti prije ispuštanja kamenčića, tako i u partiji igranoj na internetu treba pažljivo rukovati “mišem”. Kao što u šahu vrijedi “taknuto-maknuto” i u gou treba biti dosljedan i držati se pravila. Mirta se hrabro borila i na kraju izgubila za 2,5 boda.

U kategoriji do 16 godina, Stjepan i Robert su pobijedili po kategoriji približno ravnopravne protivnike: Edmunda Smitha (3k) i Alexandera Hsieha (9k).

U kategoriji do 12 godina, naši debitanti Darin Bosanac i Ivona Borić hrabro su se borili protiv ipak iskusnijjih Jianzhou (15k) i Zoe (17k).

Sve partije su se uredno i pravodobno odigrale u subotu u 15 sati i bit će sigurno dobar materijal za naše učitelje goa i poticaj djeci za daljnje usavršavanje u igri.

Drugo kolo se igra 15.12.2018, poslije 2. turnira Međuškolske lige u Velikoj Gorici.

Treće kolo se igra 12.1.2018., a posljednje, četvrto kolo 16.2.2018.

Nastojat ćemo da svako dijete naše brojne ekipe odigra barem po jednu partiju, a da ove godine dobijemo dva od četiri meča.

Svi rezultati i partije 1. kola su vidljivi na stranici:

https://www.eurogofed.org/eygtc/2018/1st_round.html

(zanimljiv je sastav Njemačke na 3.-5. ploči)

Sastav svih ekipa dostupni su na:

https://www.eurogofed.org/eygtc/2018/teams.html

Leave a Reply